Kerstfeest bij 'De Witte Vogel'

Donderdag 18 december was er kerstviering bij Twan op school.

De papa's en mama's van alle kindjes mochten ook het kerstfeest komen vieren. We gingen in optocht door de hele school, met onze zelfgemaakte lampionnetjes. Telkens stonden we even stil om een mooi kerstlied te zingen. Aan het eind van de optocht verzamelden we in de kantine en gingen we nog meer kerstliedjes zingen, onder begeleiding van een gitaar.

Ik vind het altijd al superleuk als mijn zus Lisa op haar gitaar speelt en ik zit dan onderaan haar voeten te luisteren. Tijdens het kerstfeest was er een juf die ook gitaar ging spelen en ik ging gezellig bij haar onder de gitaar zitten.



Na het zingen ging iedereen naar zijn eigen lokaal en ieder kindje had iets lekkers meegenomen. Ik dook gelijk op de ham/kaas croissants en heb deze helemaal opgegeten. Het kerstfeest op school was helemaal geweldig. Wat was dat genieten!

Geen opmerkingen: